En aquest post possaré i sumaré les incidències i Xapusses ocorregudes a partir aquest novembre fins la inaguració de l'obra.
0 - El Traçat. En sí mateix. Mostra del pitjor centralisme Barceloní, que vol qué l'AVE travessi Barcelona i del "Xapuserisme ibèric més rancí" Què fa passar l'AVE per un terreny sorrenc en comptes de la via natural del corredor del Vallès. El traçat pel Vallès era més ràpida d'execució i més Econòmic i provocava menys molesties als usuaris i no interfèria Rodalies. Sí els romans ho van saber veure fa més de vint segles i van fer passar per alla la Via Augusta. Perquè no han sabut veure els polítics?
1 - Començo per unes declaracions fetes el dia 1 de novembre a un alt responsable de les obres d'ADIF. Com a resposta a una pregunta d'una reportera de canal+ noticias.
La pregunta se refèria obre les prospeccions de terreny. I en un lapsus del Alt carrec que ara deu estar a la cua del INEM van ser: ... Es que como pasaban trenes no hemos hecho las prospecciones necesarías... se li va escapar això.
Oh, no pot ser! No s'haurien pogut fer abans de nit on no hi ha gaire trànsit ferroviari?
2 - dia 2-11: La organització del servei de Busos modifica el traçat per acostar-los al pavello Firal on se Celebra la Barcelona Meeting point.
3 - el dia 5-11. La patronal valora les perdues ocassionades. per la interrupció de les linies de Rodalies i dels FCG en 200 millions de €. S'anuncia què el tall del servei de rodalies s'incrementarà a un més per rodalies i 4 per als Ferrocarrils de la Generalitat.
4- El càrril bus colapsa encarà més les carreteres catalanes, que ja estaven tenint un trànsit molt superior a l'habitual a causa de l'AVE. El problema resulta ser encarà pitjor
5 - Dia 6-11 escoltat en En el món a RAC1: En una entrevista al conductor andalús dels autobusos. Reconeix què no en savia res ni li havien dit què existia un carril per als autobussos.
6 - Dia 6-11:El arquitecte de la Sagrada Familia diu què pateix pel temple. escoltat en les noticies de RAC1. Literalment: Considera una barbaritat què l'AVE passi a 70 cm dels fonaments del Temple. I alerta del perill què suposen les vibracions provocades per la obra per la estructura de la Sagrada Familia.
7 - Dia 7-11 llegit al diari Avui: Les obres del AVE ja fan esquerdes a edificis Barcelonins del Barri de la Gornal.
8 - Dia 7-11: Declaracions del conseller Nadal recollides per l'Avui: "Consideró una provocació què el ministeri mantinguí els cartells que anuncien l'arribada del TGV pel Desembre".
9 -dia 7-11 al Avui: Victor Morlán (numeo 2 de Foment): Evita parlar d'indemnitzacions al usuàris de la linia 2 de rodalies. Escudant-ze en què primer s'ha de pensar en restablir el servei.
10-dia 12-11 escoltat al matí i la mare què va parir què hi havien incidències a rodalies provocades per l'AVE. Dónaré mé detalls després del telenoticies.
11- dia 13-11: Victor Morlán: Director general d'infraestructures: Reconeix què el 17 de novembre és la data més pròxima en la què podria entrar en servei la línia C2. Significa què entre un 55% - 60% dels usuaris podrien fer el seu trajecte amb normalitat.
Certament, no pensava que me donés tanta feina. En tot cas adeu àmics espero no haver d'escriuré més i no possar més anotacions en aquest Xapussometre. Agrairé Ajuda i què me feu arribar més anotacions sobre el tema.
Israel nunca fue víctima
Fa 1 mes
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada