dimarts, 3 de febrer del 2009

Els millors Professors Europeus.

Els millors Professors Europeus. És el primer disc del Grup Manel, guanyadors del sona9 d'enguany. Són una proposta molt interessant, fresca i original.
Vaig sentir a parlar del grup a traves de la radio i les recomanacions de la blogosfera i a poc a poc a base de escoltar-los i al final vaig acabar comprant el CD.
Per sort no són una flor d'estiu el panorama musical català compta amb grups i autors joves de molt bon nivell, que fan que no haguem d'envejar res a fora. Tan sols a tall d'exemple: (Els grans) Mishima, Roger Mas, Mazzoni, Sanjosex, etc.



9 comentaris:

Noctas ha dit...

La música que fa és boníssima, de primeríssima qualitat., saludus mestre!!!

Josep (sl) ha dit...

GRàcies, mestre.

contacte ha dit...

Completament d'acord Josep! Jo fa un mes que el duc al cotxe i no el paro de posar. També a l'Ipod. Bones lletres, bona música. Un so reconeixible, una mica de Pau Riba, de Quimi Portet fins i tot. Em permeto de recomanar-te, si no el coneixes ja, a Guillamino: alter ego de Pau Guillamet. Fusió i mixtura de música electrònica, jazz, funky i, fins i tot, cobla! Un fenomen.
El moment pel què passa la producció musical del país és excel·lent. Tant de bo sigui reflexe de la vitalitat de la nació i de l'empenta del joves com nosaltres.
Salut!

Josep (sl) ha dit...

No, no els conec i em permeto agregar-te a la meva llista de blogs.

L'home del sac ha dit...

Molt bé! Un altre fan dels Manel!
M'encanten!
Els vaig descobrir a VilawebTV i me'n vaig baixar algunes cançons. Em van agradar i a la que vaig poder em vaig comprar el disc.
Crec que en els últims anys, la música en català està donant bons fruits, la llàstima és que és molt poc coneguda... perquè als Manel no els sentim per la ràdio en emissores comercials? Ni a la me´s alternativa icatFM els he sentit. En aquesta emissora posen música en català, però tinc la sensació que sempre posen els mateixos quatre típics... i no ajuden a promocionar nous grups ni cantautors que són la mar de bons.

Josep (sl) ha dit...

El problema no és de qualitat si no d'accés a la promoció, s'ha de dir que la xarxa permet saltar els monopoli existent en aquest camp.

L'home del sac ha dit...

Sí, però és una llàstima que havent-hi a Catalunya els mitjans que hi ha, no se'n faci més de promoció.

Joan Arnera ha dit...

Ei, són grans, són grans... Heu sentit la versió dels Pets? Genial

Josep (sl) ha dit...

Encarà no l'he sentida. Home del sac a Catalunya ens sobra por de mostra'ns com a catalans. Jo pensava que sonarien més al grup Flaix i no ho fan.