dijous, 14 de maig de 2009

Manipulació a TV3

Durant el partit és van mostrar aquestes imatges.

TV3



TVE



Després a l'endemà mirant els matins, durant la pausa del cafè, a TV3 van passar una imatge dels 2 equips en el moment que sonava l'himne i es sentia perfectament; el so de la cridòria s'havia esmorteït fins a desaparèixer.
Que havia passat? Ho havien emès la imatge de TVE? Opció: sorprenent i surrealista ja que TV3 havia emès el partit i tenien imatges pròpies o també havien fet "retoquets".
Tampoc TV3 va parlar de l'atac contra la llibertat d'expresió. comés per la policia nacional en els voltants de l'estadi de Mestallà en els moments previs als inici de la partit ni mostrat la pancarta exhibida a l'Estadi durant el partit.

Per manipular les imatges i ocultar la realitat d'aquesta manera tan barroera el cap d'esports de TVE va ser forçat a dimitir i en canvi a TV3 ningú ha dimitit, ni dimitirà, per aquesta cobertura del post-partit.

5 comentaris:

Noctas ha dit...

Exacte Josep, a Tve3 no ha dimitit ningú i tampoc s'han demanat explicacions., és vergonyós, aquests detalls demostren que hi ha censura a l'engròs, i no es pot permetre....saludus campió!!!

Josep (sl) ha dit...

o el més trist, que hi ha autocensura. I ningú gosa alçar la veu.

Adrià Izard ha dit...

TVsociata o TV3 es va passar i molt. Primer que no he vist encara a tv3 totes les estelades que varem desplegar (que van ser moltes) i a més com molt bé dius també van manipular l'himne però amb més qualitat i es va notar poc. L'escàndol de TVE va tapar el de TV3 i molta gent no ho sap.
Per cert, boníssima la pancarta. Hem va encantar la iniciativa i es va veure molt bé tot i el que vareu patir els de la JNC per poder-la entrar. Gràcies JNC!!

Ricard ha dit...

Una precisió: el senyal el repartia TVE a totes les televisions. Tant la pròpia TVE com la resta de televisions, feien les sevs desconnexions mentre el senyal principal es repartia. La realització corria a càrrec de TVE.

Ni TV-3 ni cap altre televisió podia retransmetre en directe res més que alló que es realitzava des dels estudis de Torre España.

El só es va retocar en la repetició de TVE, pujant els "tracks" de l'himne i baixant els del públic. (Hom que tingui l'equipament podria fer el mateix però a l'invers, i així podríem sentir el que en realitat es cridava).

Altra cosa és que, acabat el partit, les diferents televisions poguessin emetre la seva pròpia senyal obtinguda amb les pròpies càmeres a l'estadi.

Josep (sl) ha dit...

Em sembla que no, la realització és modificar. La senyal em sembla que la repartia la productora Sta Mònica sports. TVE, devia tenir autonomia d'us de les imatges per tallar la connexió, va fer una manipulació grollera durant el partit. Com abans ho havia fet la RFEF posant l'himne a prova de sords.
TV(E)3 també no van ocultar la xiulada però els presentadors la ignoren. I en tot cas em refereixo al tracte de la informació l'endemà en els moments posteriors al partit.